Betalen bezorgen en retour

Betalen

Veilig via iDeal via uw eigen bank : Nadat u uw bestelling heeft afgerond komt u automatisch in het iDeal menu.

• Betalen via Pay Pal
  • Overmaken per bank op rekeningnummer NL91ABNA0471750468 Abn Amro t.n.v. Paardenmelkerij Achterduijst.
  • Betaling Belgie: overmaken naar rekeningnummer IBAN: NL91ABNA0471750468 en BIC: ABNALN2A .
  • Overmaken? Stuurt u alstublieft een e-mailbericht als het geld van uw rekening is afgeschreven. Wij versturen dan direct uw pakketje. Let op: voor deze methode geldt een langere levertijd.
  • Achteraf per factuur (alleen voor wederverkopers)

Bezorgen

Uw bestelling wordt zo mogelijk dezelfde dag, maar in ieder geval binnen 2 werkdagen verzonden naar het opgegeven adres in Nederland. Bij uw bestelling kunt u in het opmerkingenveld aangeven welke dag u uw bestelling het liefst ontvangt. We houden hier rekening mee bij verzenden, maar zijn daarbij ook afhankelijk van de postbezorger.

Voor de verzendverpakking gebruiken wij zoveel mogelijk bestaande verpakkingen. Wel zo voordelig voor u en voor de natuur.

Natuurlijke verzorgingsproducten
* Gratis afhalen in Nijkerk
* postnl verzendkosten word bij de producten aan gegeven boven een bepaald bedrag gratis bezorgd.
(Voor bezorgin in het buitenland gelden andere verzendkosten log in voor de actuele verzend kosten. )

Paardenmelk
* Gratis afhalen verse paardenmelk of paardenmelkpoeder in Nijkerk
* Gratis versturen van de paardenmelk poeder

• Paarden melkproducten of cadeau producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst retour worden gestuurd. Mitst ongeopend en natuurlijk ongebruikt.
  • U dient vooraf per email contact opnemen met daarbij de reden van retour en om welke producten het gaat. U ontvangt dan onze instructies voor retour zenden. Kosten retour zenden zijn voor eigen rekening.
  • Verse of vers ingevroren paardenmelk kan om hygiëne redenen niet retour worden gestuurd.
Korting:
Paardenmelkerij Achterduijst geeft soms Voucher codes uit. Vanaf 45 euro rekenen wij geen verzendkosten. Deze zijn niet te combineren. U mag zelf beslissen welke korting u gebruikt bij uw bestelling. Beide kortingen gebruiken is dan niet mogelijk.
  • Bij retour van producten die met stapelkorting zijn gekocht, word de korting verrekend als de stapelkorting niet meer van toepassing is.

Leveringsvoorwaarden

Algemene voorwaarden