OP en top Op en top Gezichtscrème - UVA filter "OP en TOP" Gezichtscrème - UVA filter "OP en TOP" Rode alg Camille Gezichtscrème - UVA filter "OP en TOP"
Gezichtscrème - UVA filter "OP en TOP"
7 Reviews | Review toevoegen
Verzachtende, vochtinbrengende gezichtscrème. Langs natuurlijke weg worden de elasticiteit en veerkracht hersteld. Met UVA filter en allergievrij parfum

Verzendkosten

€ 6,15

€ 19,95
Het aantal Spaarpunten dat je voor dit product ontvangt is 19
Aantal:

Heeft u een vraag over dit product?

Stel ons uw vraag

Natuurlijke crème voor het gelaat - vochtinbrengende gezichtscrème

Bevat 15% verse paardenmelk vanwege de natuurlijke antioxidanten en vitamine A en C
Met lichte geur van lavendel en kamille
De rode alg zorgt voor het stimuleren van de celvernieuwing,
Bescherming tegen UVA stralen. (bij zonnig weer tot 20 graden)
Zonder Aloë Vera, sommige mensen zijn hier allergisch voor
 houdt de huid elastisch
 helpt rimpelvorming vertragen
  • Airpomp 50 ml, goed doseerbaar
  • Zuinig in gebruik
  • 100% natuurlijke ingrediënten
Antioxidanten
De antioxidanten bieden bescherming tegen cel- en weefselveroudering die veroorzaakt worden door oxidatieve stress. Bij o.a. roken, medicijngebruik, lange blootstelling aan zon, intensief sporten. Antioxidanten zitten in paardenmelk en rode alg.

Cel vernieuwing en veroudering vertragend
De bouwstoffen zorgen voor celvernieuwing. De cellen produceren meer proteïnen zoals collageen en elasrine. De huidoppervlakte spant weer op en wordt gladder zodat rimpels vervagen en het verouderen van de huid vertraagd wordt. De gezichtscrème is vochtinbrengend en is goed voor het bindweefsel.

UVA filter
Beschermt tegen daglicht en helpt veroudering verminderen. Rimpelvorming, droge huid en vlekjes op de huid worden minder.

Algemeen
Op ambachtelijke wijze vervaardigd met toevoeging van verse paardenmelk en heilzame kruiden, koudgeperste plantenoliën, aroma oliën, wassen en vetten. De huidfunctie en het biologisch evenwicht worden op natuurlijke wijze verzorgd en beschermd

De eiwitten in paardenmelk ontlasten het geheel van de processen van omzettingen van je voedsel in de cellen van je lichaam van de huid en zorgen ervoor dat ze meer vocht kan opnemen, zij remmen de ontstekingen af. De huid hersteld zich omdat bijna alle noodzakelijke bestanddelen die ze nodig heeft voor cel vernieuwing in de paardenmelk aanwezig zijn.

100% natuurlijke ingredienten: Aqua, Equae Lac, Glycerin, Macadamia Ternifolia Seed Oil*,Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter*, Simmondsia ChinensisSeed Oil*, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum uit natuurlijke extract**, Cocos Nucifera Oil*, Limnanthes Alba Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Alcohol, Betaine, Salicylic Acid,Ascorbyl Palmitate, Symphytum Officinale Root Extract*, Tocopherol, Porphyra Umbilicalis Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Equisetum Arvense Leaf Extract*, Lavandula Hybrida Herb Oil, Phytic Acid, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Lactate, Sodium Cocoyl Glutamate, Linalool**, Disodium Cocoyl Glutamate,Lactic Acid, Sodium Benzoate, Avena Sativa Kernel Extract

Sorteren op:

Review toevoegen
Astrid - 01-07-2022 11:16

heerlijke dagcrème heb erg gevoelige huid zodat ik van andere merken uitslag krijg van deze gelukkig niet top!

Elly van Ee - 31-03-2022 18:43

Geweldig spul.

. Cornelia - 19-04-2020 14:19

Super,ik gebruik niets anders meer !

Marjet - 17-01-2018 10:02

Hallo,

Ik ben zeer geinteresseerd in uw gezichtscreme met UVA filter, "op en top". Met name vanwege de genoemde UVA filter. Ik vroeg mij af of u een indicatie kunt geven van de beschermingsfactor ? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Marjet

Elleke - 30-11-2015 15:38

Inmiddels wil ik geen andere crème meer voor mijn gezichtshuid. Normaal in winter ben ik erg gevoelig voor uitslag in mijn gezicht. Met deze dagcrème bijna geen last meer van! Top!

Sonja - 20-07-2015 13:15

Heerlijke dagcréme! Ik gebruik het nu een aantal weken en ben erg tevreden. Niet vet, maar wel goed voedend.

miep - 16-07-2015 20:50

wat een mooi product, mijn huid reageert er top op.

Stel een vraag over dit product

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Jouw vraag is verzonden! Bedankt.

We zullen jou zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.