Paardenmelk ophalen Paardenmelk ophalen

Prijs per stuk
Het aantal Spaarpunten dat je voor dit product ontvangt is 0
Aantal:

Heeft u een vraag over dit product?

Stel ons uw vraag

Paardenmelk

De gezonde eigenschappen van paardenmelk: paardenmelk werkt met de darmen samen doordat het helpt om voedingstoffen beter op te laten nemen in het bloed en de afvalstoffen  beter het lichaam kunnen verlaten op de natuurlijke manier.

Paardenmelk helpt mee voor een goede darmwerking en darmflora, een zuivering van de huid (gevoelige huid, droge rode huid, schilferige huid, jeuk), de bevordering van opname van vitamines en mineralen (o.a. ijzer) en een sneller herstel na ziekte.

Paardenmelk bevat veel vitamine C en ijzer. Een overzicht van de totale voedingswaarde vindt u

Een mooie huid begint van binnen uit

Paardenmelk af te halen in Nijkerk.

•          af te halen in Nijkerk.
  •          Verse paardenmelk in bakjes van 200 ml.
  •          Prijs per bakje €2.50 vanaf 7 bakjes € 2.00 per stuk

Houdbaarheid bevroren verse melk.

De melk wordt diepgevroren aangeleverd, een paar maanden houdbaar in *** vriezer  tot: zie etiket.

Ingrediënten:
  • Paardenmelk
Meer informatie over de paardenmelk kuur.

Het is belangrijk dat je lichaam went aan de paardenmelk, om dit te laten gebeuren is het belangrijk dat je daar de tijd voor neemt, vanuit de reguliere geneeskunst word daarom de 6 weken regel toegepast vandaar uit zeggen wij dan ook: probeer de paardenmelk eerst 6 weken uit en kijk hoe je lichaam hier op reageert.

Wanneer geen paardenmelk.

De melk is rauw – baby’s jonger dan een jaar, zwangere vrouwen, mensen met een lage weerstand.

Bijlage: in de bijlagen vind u een printbare gebruiksaanwijzing

Waarom drinken mensen paardenmelk.

Uit onderzoek van Liesbeth Buitendijk

Sorteren op:

Review toevoegen
Lucia - 03-05-2023 19:23

De smaak is prima te doen, de eerste weken werd mijn klacht erger maar na de derde week zie ik echt verschil. Nu ik mijn eerste kuur van 6 weken af heb neem ik nog een kuur om de laatste restjes ook schoon te krijgen mijn huid ziet er veel beter uit. op naar de zomer.

Sam - 02-08-2019 09:38

De smaak was goed, licht, zoet, geen uitgesproken smaak, goed weg te drinken.

Allergene
Paardenmelk bevat lactose

Stel een vraag over dit product

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Jouw vraag is verzonden! Bedankt.

We zullen jou zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.